2011年9月13日 星期二

莫義記:澳門日全食 - 義氣仔女


喜蓮一直行五至十分鐘,途經正宗車厘哥夫,就會到官也街,右手邊就是那個公園仔,一望已見到莫義記


從前的莫義記,人不多,但今天星期一也人頭湧湧,看來已成澳門氹仔名店。對面的晃記更誇張,人龍排到去後兩間舖,以前根本唔駛排隊,現在看來大多係遊客,連澳門人都唔知幾時黎買好,唔怪得澳門人咁憎阿蘇。


講番莫義記,我一向喜歡吃大菜糕,從小時候的大牌檔小販,到現在的士多街邊檔,很多時見到都會買黎食,莫義記更是每次到氹仔都幫襯,我都算係有義氣。


莫義記款式愈來愈多,今次買了一個菠蘿大菜糕 (MOP$13),佢既大菜糕比一般吃到的實淨,少多餘水份,菠蘿新鮮,無渣也無特殊添架糖份。

但正如老婆所講,「$13自己係屋企整都得啦」,的確,以前價錢只係個位數,依家賣到$13蚊,下次再黎又唔知幾錢呢?

但我想,我下次黎都仲係會幫襯的。

莫義記
日期:2011/03/28
地址:氹仔舊城區官也街9A號地下
推介:6/10

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...