2011年9月13日 星期二

喜蓮咖啡:澳門日全食 - 喜氣蓮蓮

很幸運地,在OR贏了「佳節好評大賞」,獎品是免費金光飛航來回船飛和一晚酒店,但由於女兒剛剛出世,只好留到最接近deadline,多觀察狀況,才決定最後去唔去到,還好女兒尚算OK,加上家人+工人幫忙照顧兩天,最後才得以成事,也順道作為結婚一週年的慶祝節目。


這一天,中午飯都唔食,一心來到澳門才開餐,所以在氹仔一落船已經坐的士黎。說真的,氹仔碼頭真係無乜車,全部車都係酒店專巴,最後只好坐的士去,還好澳門的士唔貴,而且慳了洗費,一兩次沒關係吧。


下車之時,司機仲問我地呢度有乜好食,心想乜連本地人都唔知呢間野?

一進門,都幾多人望住,看來真係街坊生意居多,很少遊客會來,侍應話下面爆滿無位,叫我地上上層,我地就乖乖地上左去。


其實睇旅遊書時已被其牛尾通深深吸引,但我地都係想睇下店員有乜推介,一位妙齡侍應問我地係咪第一次黎,有無野唔食,之後已經介紹番旅遊書上所推介,看來果真不假。臨走仲叫我地可以按牆上鈴鐘,坐上層還不至於叫天不應。


先叫了一個鮮牛尾湯通粉 (MOP$20),賣相吸引,牛尾湯香味誘人,未食已經先聲奪人,先喝一口牛尾湯,濃得不得了,亦不似有加大量茄膏,真是真材實料。牛尾切粒,夠腍入味,但稍嫌很多都是碎骨,吃起上來未能一氣呵成。


澳門出名豬扒包,但今次棄豬扒而選雞扒包 (MOP$17),妙齡侍應再一次細心地問我地要唔要一開二。豬仔包很脆口,雞扒也煎得異常香口,雞扒很大塊,一個豬仔包根本包唔晒。雞扒嫩滑唔鞋,但稍嫌少了點味道,如果可以醃醃入味d,會更好。


本想叫奶茶,但妙齡侍應推介紅豆冰 (MOP$15),才醒起今次我的其一目的,而且更很細心地主動提議幫我地少冰。紅豆冰很大杯,$15真是抵飲,紅豆已經完全起沙,輕輕一攪已經完全混和,加上奶味不錯,完全令我想起小時候飲紅豆冰的歡樂。


妙齡侍應還推介了雲吞水餃,但來到澳門對這些香港也有的實在興趣不大,有機會再來試試吧。


小小的一餐當然未能滿足,出門口沿小路就可直達官也街,也揭開澳門日全食的序幕。

喜蓮咖啡
日期:2011/03/28
地址:氹仔舊城區飛能便度街南龍花園84B
推介:7/10

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...